Distanční vzdělávání pro učitele
Publikace se systematicky věnuje problematice distančního vzdělávání v celé jeho šíti. Od zakotvení v konstruktivistickém a konektivistickém paradigmatu, až po měření efektivity vzdělávání či design jednotlivých vzdělávacích objektů a kurzů.
Hlavní autor: | Černý, Michal |
---|---|
Další autoři: | Mazáčová, Pavlína, Šimková, Gabriela, Chytková, Dagmar |
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky Anglicky |
Vydáno: |
Brno :
Flow,
2015
|
Vydání: | 1. vydání |
Témata: | |
Konspekt: | 37 |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
Shrnutí: |
Publikace se systematicky věnuje problematice distančního vzdělávání v celé jeho šíti. Od zakotvení v konstruktivistickém a konektivistickém paradigmatu, až po měření efektivity vzdělávání či design jednotlivých vzdělávacích objektů a kurzů. |
---|---|
Popis jednotky: |
Anglické resumé |
Fyzický popis: |
176 stran : ilustrace ; 23 cm |
Bibliografie: |
Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy |
ISBN: |
978-80-905480-7-7 |