Tygr dělá uáá uáá-- : knížka pro děti, rodiče i pedagogy : pracujeme s poruchou pozornosti a hyperaktivitou (ADHD) /

Hlavním hrdinou příběhu je šestiletý školák Jakub. Postupně seznamuje čtenáře s tím, jak on jako dítě prožívá stav, kterému se říká syndrom ADHD, hyperaktivita. Je to vnitřní svět chlapce, který je sice před rodiči ukrytý, zároveň se ale výrazně projevuje navenek. Kniha čtenářům ukazuje, že pokud pr...

Celý popis

Hlavní autor: Kopsová, Kamila,
Další autoři: Kops, Petr,
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Brno : Edika, 2014
Vydání: 1. vyd.
Témata:
Konspekt: 37
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
LEADER 03682nam a2201225 a 4500
001 47132
003 CZ PrSKC
005 20171109071629.0
007 ta
008 141120s2014 xr a e f 000 j cze
999 |c 47132  |d 47130 
020 |a 9788026605973  |q (váz.) 
040 |a BOA001  |b cze  |d ABA001  |e RDA 
041 |a cze 
044 |a xr 
072 7 |a 37  |x Výchova a vzdělávání  |9 22 
080 |a M  |2 MRF 
080 |a 173.5/.7  |2 MRF 
080 |a 37.03-053.2  |2 MRF 
080 |2 MRF 
080 |2 MRF 
100 1 |a Kopsová, Kamila,  |7 mzk2014849516  |4 aut 
245 1 0 |a Tygr dělá uáá uáá-- :  |b knížka pro děti, rodiče i pedagogy : pracujeme s poruchou pozornosti a hyperaktivitou (ADHD) / 
250 |a 1. vyd. 
260 |a Brno :  |b Edika,  |c 2014 
264 |3 kniha 
300 |a 39 s. :  |b barev. il. ;  |c 21 cm 
336 |2 rdacontent  |a text  |b txt 
337 |2 rdamedia  |a bez média  |b n 
338 |2 rdacarrier  |a svazek  |b nc 
520 |a Hlavním hrdinou příběhu je šestiletý školák Jakub. Postupně seznamuje čtenáře s tím, jak on jako dítě prožívá stav, kterému se říká syndrom ADHD, hyperaktivita. Je to vnitřní svět chlapce, který je sice před rodiči ukrytý, zároveň se ale výrazně projevuje navenek. Kniha čtenářům ukazuje, že pokud problém odhalíme, zároveň objevíme i způsob, jak se s ním vypořádat. Nakladatelská anotace. Kráceno. 
520 |a Příručka - vyprávění pro děti s ADHD a jejich rodiče. 
650 0 7 |a porucha pozornosti spojená s hyperaktivitou  |7 ph120994 
650 0 7 |a rodiče a děti  |7 ph116053 
650 0 7 |a výchova dítěte  |7 ph127420 
650 0 9 |a attention deficit hyperactivity disorder 
650 0 9 |a parents and children 
650 0 9 |a child rearing 
653 |a příběhy  |a hyperaktivita  |a ADHD 
655 7 |a příručky  |7 fd133209 
655 7 |a příběhy  |7 fd133204 
655 9 |a handbooks and manuals 
655 9 |a stories 
700 1 |a Kops, Petr,  |7 mzk2014849523  |4 aut 
910 |a ABA001 
910 |a ABG001  |b N 11432 
910 |a ABG502 
910 |a BEG001 
910 |a BNG001 
910 |a BNG501 
910 |a BOA001  |b 2-1337.406 
910 |a BOG001  |b Mb11533 
910 |a BRG001 
910 |a BRG501 
910 |a BRG503 
910 |a BVG001 
910 |a CBA001 
910 |a CKG001 
910 |a CRG001 
910 |a DCG302 
910 |a FMG502 
910 |a HBG001  |b B56415 
910 |a HKA001  |b A0-36653 
910 |a JCG001  |b C49121 
910 |a JIG001 
910 |a KAG502 
910 |a KAG505 
910 |a KHG001 
910 |a KLG001  |b J 331240 
910 |a KMG001 
910 |a KOG001 
910 |a KTG001 
910 |a LIA001  |b M 55177 
910 |a LNG501 
910 |a LTG001 
910 |a MBG001 
910 |a NAG001  |b 37.648 
910 |a NJG001 
910 |a NJG505 
910 |a OLA001  |b 1-285.256 
910 |a OLG001 
910 |a OPG001 
910 |a OPG508 
910 |a OSA001  |b G 373.304 
910 |a PAG001  |b M 
910 |a PBG001 
910 |a PEG001 
910 |a PNA001  |b 31B64824 
910 |a PNG001 
910 |a PRG001 
910 |a PVG001 
910 |a RKG001 
910 |a SOG001 
910 |a STG001 
910 |a SVG001 
910 |a TAG001 
910 |a TPG001 
910 |a TRG001 
910 |a UHG001  |b M // 
910 |a ULG001  |b M16835 
910 |a UOG505 
910 |a ZLG001 
910 |a ZRG001 
942 |2 MaJa  |c KN 
993 |0 0  |1 420070095949  |2 MaJa  |4 0  |6 M_I  |7 0  |9 56054  |a 152.00  |b 0  |c 95949  |d 2017-11-09  |e 5  |f M  |g M/I  |h 169.00  |i 6  |l M  |m 1  |p 3-6 let  |r 2022-12-12  |s 2022-12-01  |t 8  |w 2017-11-09  |x 109/2017  |y KN  |z BELET